مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲+ ویدئو گل‌ها| جام به صاحبش رسید!

  • کد خبر: ۱۶۴۷۷۵
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲+ ویدئو گل‌ها| جام به صاحبش رسید!
پرسپولیس موفق شد نساجی را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر ایران شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال موفق شد نساجی را با چهار گل شکست دهد و به جام قهرمانی لیگ برتر برسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در همان دقایق نخست مسابقه موفق شدند برتری خود را بر حریف دیکته کنند و به وسیله علی نعمتی به گل برسند. در ادامه مهرداد عبدی که در دقیقه نخست مسابقه کارت زرد گرفته بود، با خطای بعدی با کارت زرد دوم دکتر حیدری روبه رو شد و از زمین اخراج شد.

سعید صادقی در ادامه روی اشتباه عجیب علی ابراهیمی در عمق دفاع نساجی صاحب یک موقعیت تک به تک شد و خیلی راحت دروازه حقیقی را برای بار دوم باز کرد.

در نیمه دوم هم عطش سرخپوشان پایان ناپذیر بود و سروش رفیعی و میلاد سرلک گل هایی زیبا را وارد دروازه حقیقی کردند.

فرزاد زامهران دیگر بازیکن نساجی هم در این بازی با کارت قرمز داور اخراج شد. علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به گوهری داد.

پرسپولیس با این برد ۶۶ امتیازی شد و قهرمان ایران شد. این هشتمین قهرمانی پرسپولیس در ۲۲ دوره برگزاری لیگ برتر بود. به جز یحیی گل محمدی که ۳ بار قهرمان ایران شده، برانکو ۳ بار، افشین قطبی و علی پروین هر کدام ۱ بار با پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شده اند.

ویدئو اخراج مهرداد عبدی مقابل پرسپولیس

ویدئو گل علی نعمتی به نساجی

ویدئو گل سعید صادقی به نساجی

 

ویدئو گل سروش رفیعی به نساجی

ویدئو گل میلاد سرلک به نساجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->